13 Şubat 2017 Pazartesi

Tagged Under:

SEVMEK

Share
Her seven
Sevilenin boy aynasıdır.
Sevmek
Sevilenin o aynaya bakmasıdır.
demiş bir şair.
Bu hafta hepimiz için sevgi haftası olsun.
Öncelikle;
Her sabah kalktığımızda ve gün içerisinde aynada kendi gözlerimizin içine gülümseyerek bakıp,
Seni seviyorum,sen sevmeyi ve sevilmeyi her zaman hak edensin.
sen değerlisin deyip kendimizi kucaklayalım.
Sonra hayatımızda var olan tüm insanlara yanımızda iseler gülümseyerek sarılıp seni sadece sen olduğun için seviyorum
iyi ki hayatımdasın ,
Uzakta iseler telefonla sevgimizi sunalım.Gülümseyen ses tonuyla
iyi ki varsın seni seviyorum diyelim. Sevgi sözcüklerini söyledikten sonra kalbimize odaklanıp,
İyi ki sevebiliyor ve seviliyorum ne güzel diyelim.
Tüm haftamız yüksek enerjili ve mutlu geçecektir.
Her zaman almadan önce vermeyi bilmek gerek.Karşıdan beklemeden.Sevgide koşul ve, beklenti yoktur...
Sevgide ki bolluk hayatın her alanında ki bolluğu da beraberinde getirir...
William shakespeare İnsan sevmeye başladı mı yaşamaya da başlar demiş.
Sevdiğimiz ve sevildiğimiz yol arkadaşlarımız bol olsun hayatımızda.
Hayat sevgiyle anlamlı...
HAYATIMDA VAR OLAN TÜM YOL ARKADAŞLARIM İYİ Kİ VARSINIZ HAYATIM SİZLERLE ANLAMLI,SİZLERİ SEVİYORUM...
Sevgiyle.
Akile Mualla

0 yorum:

Yorum Gönder