29 Aralık 2016 Perşembe

Tagged Under:

HOŞ GELDİN 2017 SAFALAR GETİRDİN SENDE ÇOK UMUDUMUZ VAR.

Share
Kadim uygarlıklardan bu yana evrensel sistemde başlayanın bitişi(döngü)9 yıllık bir süreçtir diye düşünülür. Numerolojisi 9 olan 2016 yılı da bütünlenme,tamamlanma enerjisinin yılıydı .Bu yüzden bir çok toplumsal ve bireysel bitişler yaşadık.
Yeniye yer açılması için eskiler birer birer çekip gittiler. Bazıları bizim iznimizle bazıları da iznimiz olmadan. Giderken kimileri çok canımızı yaktı, kimileri de hiç anlamadan kolaylıkla, kimileri de yeter artık!!! dedirtti. Kimilerine öyle bir yapıştık ki çok zor bırakmak! hala daha korkularımız, güvensizliğimiz ve endişelerimiz yüzünden bırakamadıklarımız var.
Yaşadığımız hayatta mutlu değilsek her zaman çözüm var.
Çözümler bizim içimizde.Cesaret ve risk almak.
Seçim bizim.
2017'nin numerolojisi 1, yani yeni başlangıçlar ve diğer 8 yılda yapmak ve yaşamak istediklerimizin temelini attığımız bir yıl .
2016 giderken cesaretle bıraktığımız eski enerji ve deneyimlerinyerine 2017 gelmeden istediklerimizi umutla, neşeyle, keyifle belirlemeli ve niyet etmeli ve yazmalıyız.
Yaşamımızın mimarı biz olmak istiyorsak;
Hiç bir şey niyet aşamasında kalmamalı yol haritamızı belirleyip adım atmalı ve harekete geçmeliyiz.Evren hareket edenlere yardımcıdır. Yaradanın oluşturduğu sistem böyle çalışır.
2017'DE YENİ HAYATIM
Sevgiyle,huzurla,barışla, mutlulukla, sağlıkla ,bolluk ve bereketle başarıyla tüm sevdiklerimle yaşayacağım bu hayatımı kabul ediyor ve kucaklıyorum.
1-Ülkemde ve Dünyada barış içinde yaşamak için elimden gelen tüm emeği gösteriyorum.
2-Kendimi olduğum gibi kabul edip seviyorum,kendime değer veriyorum,çünkü kendimle barıştım.
3-Fiziksel,ruhsal ve zihinsel sağlığıma önem veriyorum,bunun için;
Sağlıklı besleniyorum,az yiyorum
daha çok su içiyorum,yiyeceklerimin doğal olması için özen gösteriyorum şekerli gıdaları tüketmiyorum,beslenmemde daha az karbonhidrat var,sigara kullanmıyorum.
Spor yapıyorum daha çok hareket ediyorum.
Daha az arabaya biniyor daha çok yürüyorum.
4-Olumlu düşünüyorum,her şeyin farkındayım.
5-Daha çok kitap okuyorum
6-Hobilerim var,kendimi keşfediyorum..
7-İnsanlardan beklentiyi bıraktım,isteklerimi sevgiyle ifade ediyorum.
8-kapalı mekanlar yerine daha çok doğada oluyorum..
9-tüm canlıları koşulsuz seviyorum.
10-Sosyal yardım projelerine katkıda bulunuyorum.
11-Daha az konuşuyor daha çok dinliyorum.
12-Herkesi olduğu gibi kabul ediyorum,
13-Hayatı ve yaşamayı seviyor ve keyfini çıkarıyorum.
14-Sevdiklerime daha çok zaman ayırıyorum değerli paylaşımlar
yaşıyorum.
16-Daha az tüketiyor daha çok üretiyorum.
17-Sevdiklerimle sade ve sakin bir hayat yaşıyorum.
18-Daha çok şükrediyorum,şükrettikçe şükredeceklerim
çoğalıyor.
19-Hayatımın merkezinde her zaman ben varım.
Listemizi daha çoğaltabiliriz ben en genel olanlarından bahsettim.
Özel olanlarını hepimiz listemize ve öncelik sırasına göre yazabiliriz.
Bu listemizi dilersek bir deftere yada kağıda yazıp defter ise ara ara çıkarıp okuyarak ,kağıtta ise sürekli görebileceğimiz bir yere asabiliriz.Bu listeleri lütfen evimizdeki tüm bireylere de önerelim hatta ailemiz için ortak bir 2017 oluşturabiliriz.
2017 Dünyamıza,ülkemize ve hepimize sevgi,barış,huzur ve mutlulukla gelsin.Tüm dilek ve niyetlerimiz kolayca gerçek olsun.
Hoş geldin safalar getirdin 2017. Sende çok umudumuz var.

Sevgiyle ve umutla
Akile Mualla.

0 yorum:

Yorum Gönder