11 Şubat 2016 Perşembe

Tagged Under:

YAŞAM BİZE EN GÜZEL HEDİYE

Share
Yaşam bize en güzel hediye.Kendilerini başkaları ıle kıyaslayanlar, farkında olmadan kendi güçlerini,değerlerini başkalarına verirler.Bizler başkalarının hangi deneyimlerden geçerek o noktaya geldiğini bilemeyiz. Herkesin yaşam planı farklıdır.Halbuki kendi varlığımızın farkında olursak ne kadar değerli,ne kadar yetenekli ve başarılı olduğumuzu anlarız.Ne yaşamış isek,onu en güzel ve en iyi şekilde yapmışızdır.

Yaşam deneyimleri neyi nasıl yapmamız gerektiğini öğrendiğimiz seçimlerdir.Her zaman seçimlerimiz istediğimiz sonuçları vermeyebilir. O zaman biz de keşke demez, tamam bu sefer istediğim sonuca ulaşamadım,bir dahaki sefere bu yolu değil daha başka yolları denerim deriz.Bizim yarışımız başkaları ile değil kendimizle olmalı.Tekamül yolculuğumuzda ancak böyle yol alıp ilerleyebiliriz.


Farkında olmak uyanmayı sağlar.Uyananlar ise ilerleyip büyürler yükselirler tekamül ederler ve kendi yollarını kendileri açarlar.Hediye edilmiş yaşamı keyfini çıkararak yaşarlar.


Sevgiyle ve sağlıcakla kalın.


Yaptığım ve yaşadığım tüm deneyimlerim benim seçimlerimdi.

Ben yaptığım ve yaşadığım tüm deneyimlerim için kendimi affediyorum.
Kendimi onaylıyorum.
Kendimi takdir ediyorum.
Kendimi seviyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder